23.1.2014

The best way to travel is by hat

Top of the morning! Oon ihan jeejee-fiiliksissä, koska mun kameraan saapui uusi kaukosäädin eilen ja sain otettua just omasta mielestäni ihan kivat asukuvatkin :)

Tänään on pitkästä aikaa hattupäivä! Ja hiuspehkokin joutui suoristusraudan piinaavaan käsittelyyn.

Tämmöstä mulla siis päällä tänään, tosin asu vaihtuu illalla mustaan, kun hyppään basson kanssa lavalle pitkästä aikaa. Pulmu oli niin innokkaana kuvailuissa mukana että raukka joutui ihan syliinkin. Todella fotogeeninen tuo mun kaniini.

Hatun lisäksi päällä siis viime syksyn kirppislöytö, ihana farkkushortsihaalari, Ranskasta kolme vuotta sitten ostettu raitapaita ja lempparein yhdistelmä leopardisukkikset ja mustat ylipolvensukat :)


Tossa siis mun uusi kameralelu, joka saapui tietenkin Ebayn ihmeellisestä maailmasta. En tiiä miks repeilin ihan liikaa kun lähettäjän nimi oli Ding Dong Feng :D Onko jonkun nimi oikeesti Ding Dong??

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti