4.2.2014

Samsung Galaxy Note 3

Nyt se vihdoin tapahtui että meikäläinenkin siirtyi kosketusnäyttöpuhelimeen. Muutaman päivän käpälässä on nimittäin ollut Samsungin Note 3 ja oon erittäin tyytyväinen! Tykkäsin hirveesti mun vanhasta puhelimesta, HTC ChaCha:sta, jossa oli sekä kosketusnäyttö (Android) että QWERTY-näppis, joka on ollu se must juttu näissä mun edellisissä puhelimissa. Muisti ei vaan kerrassaan tossa puhelimessa riittäny mihinkään ja aloin katteleen mitä muuta ois tarjolla, kun noita näppäimistöllisiä ei valitettavasti enää oo saatavilla :(

Päätin sitten että laitetaan kerralla kunnollinen. Noten ihan ensimmäistä versioo kattelin sillä silmällä jo muutama vuos sitten ja nyt syksyllä kun kuulin et Note 3 julkastaan, aattelin että nyt jos ei koskaan.

Tossa vierekkäin mun hyvin palvellut HTC ja uus Note. Kaikki on aina et toi on niin iso, mut hahhaa eipäs oo teidän älypuhelimet on vaan säälittävän pieniä! Tolla pystyy sentään kunnolla kirjottaan, videot näyttää hyviltä, pelit rullaa erittäin hyvin myös ja näyttö + resoluutio on omaa luokkaansa. Ja tohon "kokoon" tottuu kyllä ihan päivässä.

Hirveesti en oo viel tän ominaisuuksiin perehtyny, esim. ton kynän käyttö on jotenkin ylivoimasta, mut sen sijaan kameran ominaisuuksiin oon perehtyny senkin edestä ja ajattelin tehdä teille postauksen puhelimen ensimmäisistä räpsyistä ja käyttökokemuksista :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti