1.5.2014

Klara vappen, bara vatten

Hauskaa vappua sinne ruudun toiselle puolelle :) Tää vappu meni poikkeuksellisesti aika rauhallisissa merkeissä.

Olin eilen Minni. Taas. Minni on mun vakkari, jos pitää joku hauska asu laittaa päälle, ei mun kaapista löydy oikein muutakaan.

Minni meni tosin eilen vähän hukkaan. Meidät oli kutsuttu kotibileisiin ja olin ihan innoissani että kerrankin pääsee kotibileisiin. Miksei kukaan enää järjestä kotibileitä?! No, kun oltiin lähdössä, tulikin viesti et bileet loppu kun jengi halus siirtyä keskustaan puistoileen. Ei sit lähdetty mihinkään kun ei oltu kumpikaan juomassa ja ois ollu sairaan kylmä istua ulkona selvinpäin.

Mulla on aika jännä suhtautuminen alkoholiin nykyään. Nautin ihan liikaa krapulattomista aamuista, ja tänään, niinku pääsiäisenä mökilläkin olin vaan ihan mielissään aamulla ja keittelin kahvia ja touhuilin omiani. Ei siinä mitään, voin kyllä juoda jos fiilis on mutta nykyään lähden ihan mielelläni bileisiin selvinpäin vaikka muut joisikin, ei ongelmaa. Tai sitten juon pari. Baareja karttelen ehkä vähän, pikku pubit ja parilla käyminen on ihan jees, mut nykyisin mua raivostuttaa se et baarissa ei pysty keskustelemaan kun ei kuule edes omia ajatuksiaan. Johtuu varmaan orkesterissa soittamisesta, kun en jotenkin siedä epämääräistä meteliä enää, enkä esim. jaksa kuunnella musiikkia orkesterin jälkeen. Muutenkin mua on jotenkin alkanu nyppiin suomalainen alkoholikulttuuri, tuntuu et on ihan ookoo vetää hirveet kännit monta kertaa viikossa kun monessa muussa maassa oltais siinä vaiheessa jo kärräämässä vierotukseen. En myöskään ymmärrä miksi aina pitää vetää ne kännit, eikö voi juoda kohtuudella? Ranskassa oleminen avas ehkä eniten silmät tän suhteen, siellä oli ihan fine mennä baariin tanssimaan selvinpäin ja tulla aamuyöllä kotiin. Viimekin viikolla join yhden siiderin ja tanssin ihan mielissäni Michael Monroen keikalla, kun muut örvelsi vieressä meiningillä en muuten varmana tanssi, mitä vittua toikin muija tossa huitoo. How boring.

Mut joo, mulla oli silti ihan hauskaa eilen vaikka harmittikin et niistä bileistä ei sit tullu mitään. Onneks tommonen söpö hippi pyörii kuitenkin tossa vieressä :')

Eilen oli kans tommoset lookit ennen töihin lähtöä ja töissä, kun piti pukeutua joksikin. Olin joku tommonen goottiperuukilla varustettu tyyppi. Meistä otettiin huippu ryhmäkuvakin.

Ai niin ja kuvasin kans videon eilen :D HAUSKAA VAPPUAAAAAAAA! Toivottavasti kukaan ei oo liian pahoinvoiva :')

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti