28.12.2013

Christmas stuff

Niin vaan taas joulu tuli ja meni, vaikka tuntu ettei sitä oikeen edes ollu. Muuttorumban jälkeen mentiin E:n isovanhemmille/vanhemmille syömään ja olin todella räjähtäneenä paikalla. Kiva olla videokuvattavana ja kaikilla muilla oli vielä puvut ja mekot päällä :D

Joulupukki tuli tietysti ilahduttaan pieniä, ja yllätyin toden teolla sillä me saatiin lahjoja, wat! Ja vielä tommonen hirvee läjä, mikä on erittäin kiva lisä mun tavara-ahdistukseen :D

Illaksi mentiin vielä mun isovanhemmille ja sieltäkin tarttu kaikkee mukaan. Saatiin mm. lahjakortti Ikeaan, leffalippuja, Fiskarsin veitsiä, SodaStream-makuja, itseneulotut villasukat ja tietysti karkkia. Tädiltä sain noita ihania pöllöjuttuja ja hauskin oli ehkä toi gallonan Texas Pete -tonkka :D Mun äidiltä saatiin lisäks viel seuraavana päivänä Party Alias, viinipullo, Leningrad Cowboys -pipot (;D) ja rahallista avustusta.

Tää muuttosiivo on kyl jotain järkyttävää... No kuitenkin E:lle annoin ton hauskan Suomi-jumpsuitin :)

Joulupäivänä mentiin sit tosiaan mun äidin luo Hämeenlinnaan. Vaatteet meni periaatteella eka punanen asia joka sattuu vaatekassista käteen. Tuli sit tommonen H&M:n punanen erittäin kiva mekko. Jostain korukätköistä kaivoin pöllökorun ja mustat helmet ranteeseen. Onnistuin löytään kans sukkikset, joissa oli vaan yks reikä.

Nää loput kuvat on joulupäivältä Hämeenlinnasta.

Ihanat Tommy Tabermann -viinilasit.

Maailman söpöin joulukuusi, joka oli yhtä pitkä ku levee.

Illalla kans laulettiin vielä karaokee ja pelattiin tota huippua aikajanapeliä, jossa pitää muistaa minä vuonna on mikäkin tapahtuma tai keksintö ollut. On tietty täysin loogista että tän pelin voitti mun Altzheimeria sairastava vaari :D

Semmonen joulu tänä vuonna, meni kyl kaikki traditiot uusiksi ja oli tosi stressaavaa ton muuton takia, mut silti oli aika kivaa myös :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti