8.12.2013

Elämäni tarina jatkuu

Niin, täällä kai jatkuu sitten se mun hiljalleen kuollut blogielämä. Sarkun kuvat alkaa olla toinen toistaan parempia, ja asut hienompia, joten värkkäilin pystyyn tämmösen blogintyngän johon ei oo tulossa niin hienoa kuvajournalistista materiaalia, vaan kenties jotain mun elämää paskojen instakuvien muodossa. No okei, kyllä se järkkäri joskus munkin käteen eksyy. 

Mut ajattelin et täällä vedetään sit suht rennolla meiningillä, kuvat ja ajatukset voi olla vähän mitä sattuu mut ei anneta sen häiritä :)


























Niille, jotka ei mua entuudestaan tiedä, niin oon tämmönen 24vee Pepaksikin kutsuttu naisenalku ja elelen Tampereella poikaystävän ja Pulmu-kaniinin kanssa.

Päivät kuluu mukavasti kaupassa töissä ja illat bassoa soitellen. Tulevaisuuden varalle on kaikennäköisiä suunnitelmia, mut puhutaan niistä sitten kun jotain joskus käy toteen :)

















































Osasyy uuden blogin perustamiselle on kans mun ajatuksissa. Viime aikoina oon jotenkin havahtunut erinäisin tavoin mun maailmankuvassa tapahtuneisiin muutoksiin, ja näitä juttuja ois tarkoitus kirjoitella tänne myöhemmin myös :)

Mutta tää nyt tämmösenä introna, katotaan mitä tästä nyt kehkeytyy :3 Pulmun kuva otettu joku aika sitten, Von Hertzen -kuva Yo-talolta marraskuun alusta :)

Ps. Alla on jotain ihania novelleja, joita varten joskus tän blogin perustin. Älkää ihmetelkö!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti