15.2.2014

Owls owls owls


Jee kerrankin ulkona otettua asukuvaa! Mun kaukosäädin ei edelleenkään suostu yhteistyöhön ja tossa 40mm-linssissä on olematon manuaalitarkennus, joten oli taas pientä kikkailua näitten kuvien kans. Ja Flickr teki taas jotain mielenkiintoista näitten kuvien laadulle :(

Mut omasta mielestäni tosi jees asu, vaikkakin noitten mun shortsien lahkeet vaatii pientä modaamista. Löysin noi shortsit joskus vuosi sitten kirppikseltä ja ompelin niihin aamulla noi valkoset napit. Pöllölaukku on uus ja tilasin sen muutama viikko sitten Ebaysta :) Noi kukkakengät on ollu tän viikon mun jalassa kuin liimattu.

Kaikkee muutakin tuli tilailtua Ebaysta viime palkkapäivänä. Shoppailen tosi vähän ja harvoin, joten päätin kerrankin repästä. Ja nyt mulle on tulossa varmaan miljoona pöllöjuttua kun vähän innostuin. Ehdoton lemppari on tähän mennessä toi jättikokoinen kello, jonka sain pari päivää sitten. Se oli myös päivän asussa mukana vaikkei näykään. Oon ettiny uutta kelloa ihan sairaan pitkään ja nyt löyty ensimmäinen täydellisyyttä hipova yksilö Olivia Burtonin lisäksi. Tälle tuli hintaa postikuluineen parikymppiä :)

Mitäs tykkäätte asusta ja kellosta? :)

2 kommenttia :

  1. Oikein ihana asu! :>

    Mä ihastuin sun blogiisi. Sait uuden lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla et tykkäät :) Tervetuloa! <3

      Poista