12.2.2014

Feelunique

Feeluniquen tilaus saapui! Oon kyllä ollut todella tyytyväinen Feeluniqueen siellä shoppailtuani tän kuluneen vuoden aikana useemman kerran. Tälläkin kertaa mukaan lähti ihan perustuotteet, jotka oli päässy loppuun.

Mun tukka on todella vaativa potilas ja ihan mitä tahansa aineita tähän on turha edes yrittää laittaa. Tälläkin hetkellä tukka on täynnä takkuja, joiden auki saamisesta ei oo todellakaan mitään tietoa ja semmonen puolentunnin selvitysoperaatio ja kourallinen irronnutta tukkaa ois tässä edessä taas. Ennen suoristin tukkani juuri tän takia, ja kaikkien mielestä mun pitäis pitää mun luonnonkiharaa tukkaa semmosenaan kun on semmonen siunaantunu. Mutta tervetuloa kokeileen mitä helvettiä tän kans askartelu on! 

Mutta kuitenkin, tilasin joskus kokeeksi Feeluniquelta tota Organixin Moroccan argan oil -hoitoainetta ja tää on ensimmäinen tuote, jolla on ollu edes jonkinnäkönen vaikutus tähän reuhkaan. Siis miettikää, ensimmäinen mun elämäni aikana kokeilemani hoitsikka joka tekee edes jotain. Onko surullista? No, tän avulla pystyn pitään tukan suoristamatta jos muistan föönata sen ensin. Tykkään tästä todella paljon, mut harmi et tätä menee se 2-3 pulloa kuussa :D


Ja koska tilaan kerralla aina vähintään 4 hoitsikkaa, otin kokeeksi tota hyväksi havaitsemani Organixin Brazilian keratin therapya. Pullo lupaa hyvää, toivottavasti on vähintään yhtä hyvä kun toi argan oil :)

(Kokeilin muuten tossa yks päivä kookosöljyä tähän tukkaan, ainoa vaikutus oli se et jouduin meneen aamulla uudelleen suihkuun kun pää oli ihan öljyssä. Tukka näytti samalta kuin ennenkin joten se siitä hyvästä yrityksestä :D)

Ja viimeisenä sitten lempparimeikkivoidettani, jota oon käyttänyt varmaan siitä asti kun se tuli markkinoille. Oon aina kokeillut tietty muitakin, mut palannu aina takas tähän :) Haluaisin kyllä kokeilla taas jotain uutta, mut en halua haaskata rahojani turhaan.

Tän tilauksen hinnaksi tuli reilut neljäkybää, onnistuin löytään jostain voucherin :D

Ehdotuksia hyvistä meikkivoiteista, jotka ei oo ihan luirua? Ja ehdotuksia otetaan vastaan myös hyvistä hoitotuotteista luonnonkiharalle letille :)

2 kommenttia :

  1. Minkälainen toi meikkivoide on iholla? Onko peittävä vai kevyt? Pysyykö iholla hyvin? Mulla on just käynnissä täydellisen meikkivoiteen metsästys. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mun mielestä sekä kevyt että peittävä! Ja koostumus on ihana vaahtomainen, levitys superhelppoa ja lopputulos ihanan matta. Sopii hyvin jos ei oo kovin kuiva iho, tälleen talvella alkaa välillä kaivata jotain vähän kosteuttavampaa :) mut täydellinen kesäksi ja ei vaadi puuteria päälle :)

      Poista