7.4.2014

Aquarius

Hauskaa maanantaita :) Kevät on selkeesti tullut kun mun mintunvihreä kausi on päässyt oikein kunnolla valloilleen. Uudet Conssit on ollu ahkerassa käytössä, ja itse asiassa en oo tainnut muilla kengillä sen jälkeen tallustellakaan kun noi hankin. Kenkien kaveriksi lähti aivan ihana pitsihuivi töistä, pitää ottaa tosta parempi kuva vielä. Tai no, oikeastaanhan noita huiveja on siis kaulassa kolme, koska ainakin mulle huivin tarkoitus on lämmittää ja suojata viimalta :) Muhun ei hirveesti iske semmonen lentoemäntä-look.

Huivin ja kenkien kaveriksi löytyi vihdoin vähän isompi reppu Ebaysta. Sekin on selässä roikkunut saapumishetkestään asti.
Pitsimekko on pari vuotta sitten H&M:n lastenosastolta hankittu ja sen helmaa pitäis vähän ommella tyköistuvammaksi, mut en vaan saa aikaseks. Un jour. Aitoa lampaannahkaa oleva rotsi löytyi puolestaan viime keväänä käyttämättömänä kirppikseltä.



Semmonen keväinen asu siis tänään, mitäs te tykkäätte? :) 

Mulla on tänään kolmas vapaapäivä putkeen, ja huomenna alkaa taas 5-päiväinen työviikko. Nääkin vapaat on kyllä vähän lainausmerkeissä, koska olin sekä lauantaina että sunnuntaina soittamassa 6 tuntia orkesterissa ja tänään ois vielä soittotunti ja 3 tuntia orkesteria lisää. Ei siinä mitään, rakastan sitä hommaa yli kaiken mutta oon kyllä niin oikean vapaapäivän tarpeessa. Mietin just aamulla kun heräsin että mulla on herätyskello soinu melkeen joka ikisenä päivänä tän vuoden puolella. Oon niin loman tarpeessa mut semmosta nyt ei oo oikein näkyvissä, heinäkuun alussa oon 2 viikkoa lomalla ja sekin menee musiikkileirillä (eli työleirillä, soittoa n. 8h päivässä). Aargh. No, ehkä pääsiäisenä saa vähän rentoutua ja heittää herätyskellolla vesilintua. Tosin herään varmaan sillonkin kärppänä klo 7. Mut joo, kyllä elämä on silti ihanaa ja kaikkee kivaa tapahtuu koko ajan :)

Translation:

Whenever spring comes, I always turn to mint green. This time I'm wearing my new mint green Converse (that I haven't taken off since I bought them), a new lace scarf from work (haven't taken off since purchace) and a new polka dot backpack from Ebay (been wearing since I got it). The leather jacket is second hand and was unused when I bought it last year. The lace dress is from H&M kids' section and should be taken in a bit. I just love this combo, what do you guys think? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti