14.4.2014

Mint Monday

Hei vaan sinne ruudun toiselle puolelle :) Mun tän päivän asu on itseäni erityisesti miellyttävä, vaikka tästä ei tullutkaan just semmonen kun oisin alunperin halunnut. Halusin tähän nimittäin mintunvihreän löysän topin, mutta semmosta ei yksinkertaisesti ole MISSÄÄN. Kiersin Cubuksen, BikBokin, Carlingsin, H&M:n ja Ginan ja ei löytynyt. Mistä semmosen vois saada? Mua ärsyttää että mulla on tasan kaks löysää toppia, toi raitanen ja sit viininpunainen, ei mitään pirteen väristä eikä edes perus mustaa. Muutenkin ärsytti kun kaivelin vaatekaappia jonkun pirteenvärisen yläosan toivossa, ja kaikki on vaan mustaa tai ehkä jopa mustaa :D

Mut joo, asusta vielä sen verran et sukkikset on ikuisuuslempparit Ranskasta, ja ne on melkein puhki käytetty. Pitää etsiä jostain uudet samanlaiset. Musta pitsi-biker löytyi Ebaysta, mulla kun on samanlainen valkosena, jonka oon muinoin ostanut H&M:n lastenosastolta, ja halusin kans mustan version. Toppia metsästäessä sorruin taas heräteostokseen, ja ostin H&M:n alesta noi ihanat pitsishortsit (7€). Tai ei nääkään oo sinänsä heräteostos, koska oon ettiny todella kauan mustia pitsishortseja ja nyt semmoset löyty sitten halvalla ja täysin vahingossa :)

Harmittaa todella paljon, et mulla on ollu todella vähän aikaa tälle blogille viime aikoina. Olis niin kiva postailla ainakin joka toinen päivä. Mut ehkä tää tilanne paranee tästä jossain vaiheessa :) Oon vaan jotenkin niin helvetin taitava keräämään ittelleni liikaa tekemistä ja projekteja. Viime viikolla mm. kaivoin ompelukoneen vintiltä (siitä myöhemmin), olin puistossa hengailemassa, kahvittelin, siivosin, nukuin liian vähän ja tällä viikolla olis töiden lisäksi käynti optikolla, soittotunti, orkesteria, solfaa, bassomatineaa + sen jälkeiset bileet ja torstaina töiden jälkeen päräyttäminen autokyydillä mökille ja sieltä vielä pariksi päiväksi Ouluun :)

Semmosta täällä siis, nyt ajattelin siivoilla vähän vaatekaappia yhden vaatekappaleen löytymisen toivossa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti