22.5.2014

Happy Sailor

Hyvää torstaihuomenta :) Uskaltauduin tänään ekaa kertaa kuvaileen asua tuolla ihan oikeella katolla. Ja onneks uskaltauduin, koska näistä kuvista tuli mun mielestä aika kivoja! Oon ihan fiiliksissä muutenkin, koska sain just hoidettua yhden ärsyttävän musiikkiopistojutun ja saan kuin saankin päättötodistuksen ens viikolla ja sen lisäks jopa hyväksiluettua yhden kurssin jee! 

Oon kans miettiny miks nyt viime päivinä on ollu jotenkin hirveen vaikee lähtee töihin, ja tajusin että se on ton sään ansiota. En oo jotenkin ehtiny vielä fiilisteleen kesää ollenkaan, mutta nyt oon taas ollu ku hangon keksi viime päivät. On vaan aina yhtä ihmeellistä kun luonto herää henkiin ja toukokuu onkin vuodesta toiseen mun ultimate lempikuukausi. Kyllä mää vaan oon kesätyttö henkeen ja vereen vaikka miten yrittäisin muka tykkäillä muistakin vuodenajoista.

Kaapista on kans saanu kaivaa omat lempparit, eli hellevaatteet. Mulla on kesävaatteita varmaan 70% mun vaatekaapin sisällöstä, joka on tietty tosi järkevää, mutta kun tykkää niin tykkää. Oon ihan jumiutunu noihin shortseihin, jotka ostin neljä (!!!) vuotta sitten Ranskasta. En oo muka tykänny noista kun niissä ei oo takataskuja ja semmoset on pitäny noihin ommella, mutta oikeestaan kyllä aivan yks hailee onko niitä vai ei :D Nää pitäis kans käyttää ompelukoneella pienennyksessä. 

Toppi on joku vanha H&M, samoiten laukku, ja noi baltsut oon saanu joskus Lauralta :) Pahoittelen muuten typeriä ilmeitä, mun silmät vaan on todella valoherkät ja kulmat menee automaattisesti kurttuun kun on liian kirkasta. Moni varmaan luulee et oon vihainen, vaikka näillä keleillä fiilis on täysin päinvastainen.

Räpsin katolta kans muutaman Tampere-kuvan, ja kyllä mää vaan niin tykkään tästä mun kotikaupungista ja varsinkin asuinpaikasta. Nää jutut hymyilyttää mua lähes päivittäin.

Haluaisin vaan istua päivät pitkät rannalla tai puistossa nautiskelemassa tosta kelistä. Ja onneks mulla onkin nyt vähän rennompaa töissä, kun huomenna on lyhyt päivä ja sen jälkeen vapaa viikonloppu. Tajusin just et lomaankin on enää alle kuukausi! Tosin vapaita viikonloppuja mulla ei enää tän viikon ja loman välissä oo, mut mulle on kyllä sinänsä ihan sama koska ne vapaat on :)

Mun piti selostaa vielä jotain, mut en nyt kuollaksenikaan muista mitä. Ajattelin joka tapauksessa lähtee käymään kirppiksellä, ja ehkä meen muutenkin ulos pyöriin kun on tommonen kesä. Tämmösinä päivinä Oulusta ei oo ikävä muuta kuin Nallikarin rantaa, semmonen oikee biitsi täältä nimittäin puuttuu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti