19.5.2014

Muotikirppistelyä

Eilen oli oikein kiva päivä. Oltiin Saaran kans sovittu et mennään käymään Muotikirppiksellä, ja tommosta mulla oli päällä. Eilen ei ollu sitten yhtään mun kameran päivä, en tiedä alkaako runko oikeasti vedellä jo viimesiään vai mitä, mutta tuli tosi huonoja kuvia kaiken kaikkiaan ja tarkennuskin takkuili :( Mut joo, body-maxihame-linjalla mentiin! Itse tykkäsin asusta hirveesti.

Mentiin kirppikselle puolilta päivin, ja ryysis oli aika hirvee. Oli vähän haastetta päästä katteleen vaatteita, ja mulla ainakin hiki valui jo siinä vaiheessa kun päästiin tonne sisälle. 

Kirppissaldoksi jäi yks superihana mekko, jonka ostin Niinalta. Yritin ottaa ihanuudesta kuvaa, mut näätte sen sit päällä jossain vaiheessa paremmin :) Joka tapauksessa just niin mua!

Siirryttiin sitten aika nopeasti väenpaljoutta karkuun Sorsapuistoon ja hain vähän evästä Punnitse&Säästästä, oon aina halunnu maistaa tommosta Raw Bitee ja lisäks piti tietty ostaa pähkinöitä (addiktio?) ja tölkkilimppari, kun ne on ihan mun lemppareita P&S:ssä! Toi Raw Bite oli ihan ok tolleen välipalana, suklaa ei ollu yhtä hyvän makusta tossa kun ittetehdyssä raakasuklaassa.

Kesäkesäkesäkesäkesä! Haaveiltiin semmosesta kunnon puistopiknikistä ja ihmeteltiin tota keliä. Ei vaan jotenkin käy järkeen että nyt ollaan jo hellelukemissa!

Saaralle löyty kirppikseltä söpö hattu!


Kotona vaihtukin sit äkkiä shortsit jalkaan, aika kivalta ois näyttäny asu noilla shortseillakin!

Ääh mää niin tartten uuden kameran! Mutta ongelma onkin siinä kun tartteisin kans uuden tietokoneen (tai voiko sanoa ees uuden ku ei oo sitä vanhaakaan), jolla niitä kuvia vois sitten pyöritellä. Kuka taikois mulle pari tonnia ylimäärästä rahaa? 0:)

Eksykö kukaan muu Muotikirppikselle? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti