15.5.2014

My summer essentials 2014

Viime viikolla tipahti postiluukusta H&M:n Summer season -kuvasto. Mun piti tehdä kollaasi mun lemppareista, mutta sainkin sitten idean tehdä kollaasin vaatteista ja asusteista jotka on mulle must ens kesänä. No hups, näitä kollaaseja tulikin sitten neljä.. :'D

Shoes & Accessories

Asusteosastolla on pääasiassa kenkiä. Ehkä täydelliset hellekesän kengät on espadrillot, joita mulla onkin kolmet tädiltä saadut, joten niitä mun ei tartte hankkia. Pitsitossut on kans ollu lemppari jo vuosien ajan, ja nekin multa löytyy mustana ja valkoisena. Mintunvihreät Converset on kans täydelliset kesäksi, ja nekin multa jo löytyy. Mitä sitten vielä haluaisin, ois noi täydelliset Vansin Lo Pro Guatet ♥, joita oon himoinnu jo siitä asti kun ne tuli. Onneks mun yhdet espat on samaa sarjaa, niin en ehkä kuole jos noita ei löydy tänäkään kesänä. Ikuisuuden oon ettiny kans nahkasia ballerinoja ja polvikorkuisia gladiator-sandaaleja. Haaveilussa on kans loaferit/purkkarit jossain vähän pirteemmässä värissä (lue: mintunvihreä tai turkoosi :'D), koska mulla on vaan kahdet tummat. Tommosilla on nimittäin kiva hiihdellä jos joutuu käveleen pidempiä matkoja :) Yks olennainen asia on kans puukorolliset sandaletit, joita multa kyllä löytyy. Ois kyllä aika kiva tommoset paksummalla korolla varustetut yksilöt.

Laukkuosastolla mennään simppelillä linjalla. Reppu on must, ja just toi samainen mulla jo onkin. Noi kolme muuta liittyykin sit siihen H&M inspiraatiokollaasiin, varsinkin toi banaanilaukku on aivan mahtava!  Ja kaikki missä on vesimelonin kuvia on aina instant love, mulla on 10v sitten ostetut vesimelonikorviksetkin vielä hyvässä tallessa :D Tommoset olkilaukut miellyttää mun silmää aina eniten kesäisin. (Tuli muuten just mieleen miten siisti ois oljista tehty satchel-mallinen laukku! Tämmönen löyty Googlaamalla, ihana!!!)

Niin ja tosiaan, ne Aviatorit. Kun vaan oppisin käyttään niitä piilareita niin vois aloittaa täydellisten yksilöitten etsinnät :) Hattu on muuten kans pakko olla aina kesäisin, mun kohdalla se sit usein tarkottaa just olkihattua, joita mulla taitaa olla kolme. Toi H&M:n korvallinen malli oli aika hauska!

Tops & swimsuits

Mulla on kyllä niin ykstoikkosta nää värivalinnat :D Hirveesti tekis mieli kans hommata jotain limenvihreää, mut sitä ei taida oikein olla tänä vuonna missään. Yläosissa mennään sitten simppelillä linjalla, löysiä tank toppeja ja tiukempia tuubitoppeja. Pitsitoppeja mulla on pari kappaletta jo, lähinnä tartteisin sen mintunvihreän löysän topin, ja jostain oon kehittäny pakkomielteen pilkullisiin tuubitoppeihin! Kattokaa miten hienosti muokkasin tosta H&M:n topista pilkullisen (..). Mut ehkä idea tulee selville. Mun ois tarkotus alkaakin tässä ompelupuuhiin kun löydän vaan sopivat kankaat, ja tehdä kesäks muutama tuubitoppi. Valkoinen t-paita on tietysti kans olennainen kesävaate, samoiten mustavalkoinen raitapaita. Haluaisin käydä Kapteenskasta ostamassa jonkun laadukkaan raitapaidan. Se on kuitenkin vaate jota käytän vuodesta toiseen, ja mulla ei ole oikein yhtään hyvää raitista tällä hetkellä. Kesän täydellisin takki on tietysti pitsi-biker, ja multa löytyykin jo toi kollaasin yksilö mustana sekä valkoinen H&M Kids -versio, jotka on kummatkin ihan parhaita. 

Bonuksena sitten uimapuku! Bikineitä mulla on vaikka muille jakaa, mutta yhtään uimapukua en omista. Googlailin uimapukuja joskus kuukausi sitten ja törmäsin tohon Darth Vaderiin ja se on kummitellu mun päässä siitä asti. Ehkä pitää hankkia! Oli kans muita täydellisyyksiä kuten galaksi-printillinen.

Bottoms

Alaosissa onkin sit aika väritön meininki. Vaaleat revityt farkut on aina mun lempparikesähousut, ja semmoset onkin tässä työn alla. Noi kollaasin yksilöt ois kyllä aika täydelliset. Kesäisin tykkään pitää shortseja, ja kaapista pitää löytyä mustat ja vaaleet farkkushortsit, nappishortsit, sekä pitsiset versiot. Näitten osalta pitäis tehdä jotain uusia hankintoja, muistaakseni mun shortsitilanne on tällä hetkellä aika surkee. Tommoset löysemmät printtishortsit ois kans aika jees! Hameitten osalta mennään kans aika simppelillä linjalla, musta maxihame multa löytyykin, samoiten trikoinen minihame. Kaikki mun hameet on muuten trikoisia minihameita, ja ois todella kiva löytää joku tommonen liehuva yksilö! Musta ois tietenkin kätevin, mut joku kukkaoksennuskin varmaan uppois tähän päähän.

Dresses

Ja viimeisenä lemppariosioni, eli mekot. Pakko ensimmäisenä sanoa että kuolin kun löysin ton keskimmäisen ihanuuden. Aivan täydellinen malli, väri, ja vielä pitsiä! En vaan kestä miten täydellinen toi on. Pitsi on siis lempparini, ja haluaisin valkoisen pitsimekon pitkillä hihoilla, musta mulla jo onkin, sekä valkoinen hihaton malli. Noi tuubimalliset mekot on kans aivan ihania, toi musta ois niin kätevä mihin vaan ja vaikka alusmekoksi, ja toi mintunvihreä maximekko nyt on niin itse täydellisyys että siitä ei tarvi edes mainita :D Kukkamekot ja topit kuuluu tietty kans olennaisena osana (ainakin mun) kesään. Toi pelkistetty musta löysempi trikoomekko ois kans todella kätevä, ja itseasiassa löysin vähän samaa sarjaa olevan pari päivää sitten Lidlistä (!!). Eniten lemppareita kesäasuja mun kohdallani on kuitenkin jumpsuitit. Semmonen taitaa olla päällä melkeen joka toinen päivä kesäisin. Tommonen leopardikuosinen ois aika piristävä yksityiskohta, multa kun löytyy lähinnä semmosia hillitympiä kaapista.

Oon muuten nykyään omasta mielestäni aika hyvä shoppailija vaatteitten, kenkien ja asusteitten suhteen. En käy kaupoilla, ja jos haluan /tarvin jotain niin käytän sen etsimiseen aikaa netissä, vertailen hintoja ja merkkejä yms. Tää on ainakin mun osaltani osoittautunu todella hyväksi keinoksi säästää rahaa ja varsinkin välttää turhat virheostokset yms. Enkä myöskään selaile nettikauppoja läpi. Se on myös edesauttanu sitä, et tiedän millanen mun tyyli on ja mikä siihen sopii. Tietysti käyn kirppiksillä, mut sielläkin ostan vaan jos oikeasti haluan, ja monesti mietin jotain juttuja pitkään. Tietenkin saatan käydä vaikka just H&M:llä etsimässä perustoppeja tai alusvaatteita yms. :)

Mutta joo, löytyikö teidän lemppareita tästä postauksesta? Ja mitkä on teidän lempikesäasuja? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti