16.6.2014

Friday Funday


Olin vielä perjantainakin niin innoissaan kouluunpääsystä että juhlinnan puolellehan se melkeen  taas meni. Laitoin päälle ton superihanuusmekon, josta taisinkin vinkata jo aiemmin, ja oon tosta kyllä niin fiiliksissä. Kaveriks vaan jotain helppoa ja mukavaa ja täydellinen kesäasu on valmis.







Treffattiin hipstersisterin kans Keskustorilla, jossa olikin hirveet meiningit ja vieläpä tutun bändi esiintymässä. Mulle ei oikeen koskaan selvinny ton tapahtuman tarkoitus mut ei se mitään, jäin silti hetkeks seuraileen.

Meidän oli tarkotus mennä syömään ennen bloggari-iltaa (lisää seuraavassa postauksessa kun on liikaa kuvia jo nyt), ja koska mun teki jostain syystä mieli salaattia (krapulassa??), päädyttiin hetken googlailusuorituksen jälkeen Bistro Venlaan.

Venlassa oli aivan jäätävän kattava salaattivalikoima, ja perinteisten caesar-, kreikkalainen-, savulohijuttujen sijasta päädyin brie-artisokka-salaattiin. Ja oli muuten hyvää! Toi lautanen oli siis semmonen syvä kulho, kuva huijaa. Brie- ja artisokka ei voi mennä pieleen, puhumattakaan noista cashew-pähkinöistä. Mutta muutenkin täytteet oli onnistunu erittäin hyvin, ja sämpyläkin kuului annokseen. Tuun niin käymään toistekin tuolla, koska paikka vaikutti myös lupaavalta kahvitteluun ja tiskistä löytyi ihana valikoima erilaisia suolaisia piirakoita yms. Mulla on tosin tavoitteena mennä aina eri ravintolaan syömään, mutta voi olla että Venla tekee poikkeuksen sääntöön. T. Salaattiaddikti.

Salaattien jälkeen oli vielä aikaa tapettavana, joten päädyttiin kuoharille Artturiin. Juhlistettiin uudelleen mun kouluunpääsyä, ja vältyttiin musavisalta, jossa ei oltais juuri mitään tiedettykään.

Artturista jatkettiin sit vihdoin hieman tyylikkäästi myöhässä sinne bloggari-iltaan josta siis lisää myöhemmin. Sieltä sit päätettiin jatkaa matkaa vielä johonkin yksille ja päädyttiin Palomariin.

Ja nähtiin matkalla maailman suloisin koiruus! Lyhyet minitassut ja ison koiran pää :') Meillä oli melkeen samannäkönen kun olin pieni mut Nuppu oli kokonaan semmonen punertavan ruskee ja näytti ihan ketulta :')

Palomarissa ei enää voitu välttyä pubivisalta ja osallistuttiin sitten visaan, johon osallistuu kuulemma samat tyypit joka viikko, ja taso oli kuulemma vaikee. No, eihän me mitään tiedetty. 

No osattiin me piirtää noihin lappuihin. Mun skillssit rajottuu tosiaan noihin mun lukiossa lanseeraamiin ihan-mihin-tahansa mille piirretään toi sama kyllästyny ilme. Heikki-marsun sarjiselämää tosin piirtelen millon mihinkin edelleen :)

Mut joo, olipa hauskat vapaapäivät! Vaikka nyt oon sit kuolemanväsyny ja kaktuskin luurailee kurkussa. Onneks vedin semmoset tyrniöverit äsken että nyt on virtaa ku pienessä kylässä, toivottavasti tää taudinalkukin häippäis tässä sen myötä :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti