9.6.2014

Summer & sunshine

Täällä taas! Oon harjoitellut tässä pari päivää tän koneen käyttöä, ja on vähän kestäny kuvien muokkaaminen. Onneks mulla on monta hyvää it-tukea, erityiskiitokset Ialle ja Ouluun pojille ja Sarkulle :) Photarin käyttökin alkaa pikkuhiljaa luistaan, ja Retinan kans ei tarvi tapella enää ihan niin paljoo. Eli jee! Oon naputellu kans kuukauden kuvat -postausta, toivottavasti saan sen vielä tänään valmiiksi.

Tämmösellä asulla oon hiihdelly tässä jo muutaman päivän, tosin vähän eri maustein. Noista kiilakorkkareista on tullu ihan lempparit, samoin tosta leopardimekosta jonka löysin vaatekaappia siivotessa. Täydellinen näille helteille. Tällä asulla olin eilen neljän ylioppilaan yhteisjuhlissa, tänään kirppiksellä, toissapäivänä ulkona ja välillä kans kotona. Oon hyvä jumiutuun, I know :D

Muuta ihmeellistä ei sit ookaan tapahtunu. Oon ollu luvattoman paljon töissä, ja lauantaina oltiin vielä työkavereitten kans terassilla istumassa iltaa ja eilen oli tosiaan ne yo-juhlat. Tää viikko on onneks töitten osalta vähän rennompi, ja aattelin ottaa kiinni vähän näitä jääneitä blogijuttuja, soittaa bassoa ja ihan vaan nautiskella. Mulla on tällä viikolla myös kirppis, ja sielläkin pitäis jaksaa käydä aina kääntymässä.

Ai että oon taas innoissaan bloggailusta tän uuden koneen myötä. Tänä vuonna muhun on iskenyt totaalikyllästyminen paskaan elektroniikkaan, ja tän koneen lisäks hankin tammikuussa puhelimen (Samsung Note 3, parasta ikinä), joulun jälkeen aleista 32" TV:n, ja loppuvuonna aattelin investoida vielä uuteen kameran runkoon. Mua on niin raivostuttanu kun mikään ei oo toiminu, ja nyt ois sit laitetta vähäks aikaa. Tää bloggailukin on huomattavasti mukavampaa kun kuvien lataamiseen koneelle menee ehkä 15sek entisen 15 minuutin sijaan, kuvia ei tarvi kääntää, ne voi tagia eri väreillä (kätevää kun valitsee asukuvista parhaita), photari ja kuvat aukee heti eikä jumita, ja älypuhelimesta voi jakaa wifi-verkon koneelle ja tarvittaessa tehdä vielä puhelimella pientä säätöä tai ottaa nopeesti jotain kuvia kun laatu on siedettävä. Goodbye paska netti ja jumittavat koneet!

Niin ja tosiaan tänään alkoi mun 6 päivän kirppismyynti Radiokirppiksellä. Pöydän numero on 64 jos joku sinne eksyy. Vielä on varmaan puolet tavaroista viemättä, mut en halunnu tunkee tota ihan täyteen joten täydennän pöytää aina sen mukaan miten siinä on tilaa. Kivan värikästä kampetta tonne eksyi, toivottavasti pääsen kaikesta eroon. Hinnat on parin euron luokkaa ja kokoja löytyy laidasta laitaan. Huomasin just et olin unohtanu puhelimen kameran laadun huonoimmaksi, saahan sitä ihmetellä miks jälki on niin huonoo :D

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille, mun on nyt pakko nousta tästä hetkeks kun oon istunu tässä jo yli 3 tuntia naputtelemassa :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti