29.7.2014

Aztec Monday

Aztec print romper is one of my summer fav's. The bag is old & broken yet perfect for the occasion.
Yellow! Sainpa kerrankin aikaseks tämmösen semi-extempore-päivityksen :) Nyt on siis maanantai-ilta, mut ajastan tän tiistaiks ettei tuu kahta postausta peräkkäin kun oon muutenkin niin aktiivinen nykyisin tän bloggailun kans (... toivottavasti koulu tuo parannusta asiaan).

Tämmösen helpon asun raapasin päälle tänään, ja just mun tuuria, et tänään ei sit ollu semmonen upee hellepäivä niinku tässä viime aikoina kun oon ollu onnellisesti töissä.

Tänään ei mitään ihmeempiä oo tapahtunu, ennemminkin ollu semmonen semiturhauttava päivä. Mut tämmösiä nää aina on nää yhden päivän hyödylliset vapaat. Käytiin tuhoutuun Ideaparkissa, kun yritin löytää jotkut housut töihin, mut ei musta vaan oo oikeen tommoseen shoppailuun enää.  Oltiin ehkä 30 min paikalla ja kaahattiin pois. Tykkään niin paljon enemmän kirppiksistä, joten sinne sit taas housuja metsästään kun vaan kerkeis. Ja ois pääomaa. Kokkailin soijarouhepihvejä ja porkkanamuusia, ja käytiin kaupassa ostaan jätskit ja pitkästä aikaa kans karkkia (!). Saatiin kans pari kyläilijää päivällä, unohdin käydä postissa, oon kulkenu meikittä & tukkaa laittamatta, pesin pyykkiä & löin astiat koneeseen, oon haaveillu  puol päivää soija-raakakaakaosta ja siivosin Pulmun valtakunnan (aka kylppäri).

Nyt vois vähän viel rentoutuu päivän päätteeks ja miettii söiskö huomenna töissä vai ottaisko eväät. Tarpeeks vaativa task tälle päivälle. 

Mut ei kai aina tartte saada jotain aikaan?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti