3.8.2014

New work space


Mulla on ollu oikein kivaisa viikonloppu & vieras, ja kerrankin ois myös iso kasa kuvia jaettavaks. Palataan niihin kuitenkin myöhemmin kun saan kaikki koneelle. Ennen sitä aattelin kuitenkin postailla mun uudesta työpisteestä!

Koulun alkua, ja ihan tätä bloggailuakin ajatellen halusin jonkinnäkösen työpöydän/-paikan. Mua on aina ärsyttäny koneen kans säätäminen muualla kuin pöydän ääressä, ja tästä taloudesta ei matalan sohvapöydän lisäks löydy juuri muuta työtasoa. Aattelin sit hyödyntää tän meidän keittiönkaapin, jota ei edelleenkään olla saatu seinään.

Nurkkaukseen muutti kaapin lisäks yks basso, joka onkin hyvä apu varmaan moneen koulujuttuun/nuotintamiseen/säveltämiseen sun muuhun. Pöydälle hommasin töistä tommosen meriheinätabletin, et ilma pääsee vähän kiertään koneen alla, ja kans koska tykästyin ton ulkonäköön. Läppärin lisäks tähän ei juuri muuta mahdukaan. Paitsi netti aka puhelin, ja tietty kupponen kahvia!

Tuolina toimii erittäin ergonominen ralliruutujakkara, joka tosin viehättää mua ulkonäöllään. Jossain vaiheessa ois tarkotus hommata semmonen yksinkertanen, kapee ja suht pieni meikkauspöytä, mut sitä (ja kaappien seinään löytämistä) odotellessa tää kelpaa mulle vallan mainiosti!

Mitäs te tykkäätte? Toimiiko vaiko eikö? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti