21.7.2014

Oriental express

Täällä taas pitkästä aikaa, on ollu kyllä niin ikävä näitä asukuvia! Tosin eipä oo ollu paljon asujakaan kuvattavana kun päivät on kulunu aika pitkälti töissä. Mulla on tässä just meneillään semmonen kiva 17 päivän putki, joista 15 oon töissä. Tän maanantain lisäks mulla on enää yks vapaapäivä heinäkuussa ja se on ens maanantai. Mut en valita, hienoo et on töitä :) Sitä paitsi parin viikon päästä alkaa jo koulu (jee!), joten ei oo enää montaa viikkoo tätä hommaa jäljellä :)

Mut joo, fiilikset on vähän väsyneet ja tietty ois ihan parasta päästä nauttiin näistä keleistä ja seikkailla. Mut kun ei voi, niin turhaa itkee sen perään. Ja ainakaan mun ei tarvi kärvistellä täällä meidän +30'c luukussa, yh.

Mut tämmöstä helppoo päällä siis tänään, teki mieli pukeutua värikkäästi mut helposti ja silleen et pystyy hiihteleen tuolla helteissä. Joten ratkaisu oli joku vanha mekko, second hand -nahkareppu ja vanhat ale-sandaalit ehkä 4 vuoden takaa. Mun jalat on muuten ihan kauheen näköset, vois sanoo et oon allerginen hyttysille mut se taitais olla melkonen understatement. Juhannuksena mökillä sain kivoja 2cm halkasijaltaan olevia paiseita, joiden ympärillä on nyrkinkokonen mustelma :D Pari viikkoo sen jälkeen mökillä luulin olleeni jo vähän siedättyny (plus olin ottanu antihistamiinia) ja mun polvet oli ihan täynnä paiseita. Hyi. Helvetti.

Myös mun tukka on aika jäätävä ja todella keltanen, joten sille pitäis jotain ensiapua keksiä. Pyörittelin jo väripurkkeja käsissäni töissä, mut en tiedä haluanko kuitenkaan tunkee mitään myrkkyjä tähän lettiin. Ainakaan vielä. Latvat on tosiaan oranssit ja juuri keltanen, jos väriä pitäis muutella niin ruskeeta ei kiitos, ja ennemmin olisin menossa tonne blondin suuntaan. Mut en uskalla jos tippuu taas tukka päästä. Aaargh. Ehkä mun pitää vaan kärsiä. Tai yrittää värjätä pelkät juuret. Ideoita otetaan vastaan!

Mut joo, ehkäpä alan tästä hörppiin tota mikrossa lämmittämääni eilistä kahvia (konkurssi on tosiasia) ja keksin sit jotain päräyttävää tekemistä tälle loppupäivälle. Hirveet paineet vaan kun on tosiaan tää yks ainoo vapaapäivä! Mitähän mää keksisin kun tota rahaakaan ei oo tosiaan yhtään..? :D Ehkä voisin käydä heittämässä talviturkin.

Meidän partsille on ilmestyny jonkun istutukset, tosi jees! Tuolla on kukkien lisäksi mm. paprikaa ja mansikkaa :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti