20.8.2014

Lost & Found

Mietin tossa just, et tänä kesänä ei oo tullu shoppailtua juuri mitään. Aloin sit kuitenkin selailla koneen muistia tän kesän kuvien osalta, ja huomasin että oonhan mää löytäny vaikka mitä kivaa! Toi ylläoleva superihana kukkamekko, ja nää seuraavat ihanuudet löyty yks päivä Radiolta:

Näin heti tän parivaljakon yhdessä kun bongasin nää jutut! Mulla ei oo ollu koskaan matalia Converseja, ja mun mielestä ne sopii just parhaiten hameiden & shortsien kaverina. Bongasin kirppiksellä joltain pöydältä todella likaiset mut muuten hyväkuntoset Conssit, ja hintaa oli huikeat 2€! Pesen muutenkin tennarit aina koneessa kun ne on tarpeeks likaset, ja noista tuli pesun jälkeen melkeen ku uudet.

En omista myöskään yhtään ns. parempaa yläosaa tai kauluspaitaa, ja sitä aukkoa täyttämään löytyi aivan ihana lintutoppi. Tästä tuli heti ihan lemppari, ja useena päivänä tää on päälle päätynytkin. Nyt kun vielä löytäis jostain jotkut vanhat vaaleensiniset Levikset, joista vois leikata shortsit ton kaveriksi. Mulla on muutenkin tosi surkee shortsitilanne, ja jostain syystä oon hirveesti käyttäny shortseja viime aikoina. Pitäis jostain siis keksiä semmosia korkeevyötäröisiä kavereita, jotka ei vaan pyöri päällä niinku kaikki tänhetkiset :(

Viimeinen Radio-löydös oli ihana Pull&Bearin pitsitoppi, joka on kyllä oikeesti vähän enemmän turkoosi kuin tossa kuvassa.

Sillon ku Sarkku oli täällä, käytiin kans Hervannassa Fidalla & Uffilla, ja teinkin Uffilta pari kivaa löytöä.

Olin just valittanu löysien toppien puutetta, ja sitä paikkaamaan löyty kaks ihan superkivaa yksilöö. Mustavalkonen migreenikuvioinen ei ollu multa mitenkään hirveen yllättävä veto.

Eikä myöskään turkoosi toppi pitsiselkämyksellä.

Uutena oon ostanu hurjat kolme juttua tänä kesänä.

Tänä kesänä mua ei oo jostain syystä huvittanu käyttää ballerinoja tai sandaaleja, vaan oon mieluiten laahustanu pehmeissä kangastossuissa. Vanseja ja Consseja en osaa käyttää ilman sukkia, joten hommasin töistä kaks paria kivoja tossuja, joista tulikin heti ihan ykköslempparit. Kumpiinkin hommasin vielä pohjalliset, ja näillä kummillakin jaksaa kävellä helposti koko päivän. Tähtitossut on kerran jo koneessa pesty, ja oon vähän vielä pohtinu et hommaisinko kans mustat versiot kun niillekin taitais käyttöä olla.

Sain kans vihdoin hankittua löysän mustan topin, ja tää löyty niinkin eksoottisesta paikasta kuin Lidlistä :'D Onko muita Lidlin vaatetarjonnan tsekkaavia kohtalotovereita? Mun mielestä nää Lidlin perustopit summuut on ollu aika hyviä laadultaan, jos vertaa vaikka H&M:n samanhintasiin rytkyihin.

Ja kaiken tän lisäks mua on lahjottu aika siisteillä jutuilla!

Rakas tätini on eläny nuoruutensa 80-90-lukujen taitteessa, ja yllättäen mun silmää miellyttää aika paljonkin ton aikakauden jutut. Tätini taas on ymmärrettävästi moiset kuteet ylikäyttäny jo aikaa sitten, ja yleisin kommentti mun vaatetukseen onkin lähes poikkeuksetta "HYI" :D Joten oon ottanu missiokseni adoptoida tätini vaatteita niin paljon kuin vaan saan. Pitsi aiheuttaa hänelle kuulemma edelleen kylmiä väreitä, ja sainkin itselleni tommosen ihanan pitsibodyn ja syksyksi aivan huiput mustat villashortsit, jotka tosin täytyy vielä koneella pienentää sopivaksi. Onneks noi on vähän helpommat kavennettavat kuin farkkushortsit.

Tätini on myös ahkera reissaan, ja viime reissulta sain tuliaisena aivan syötävän ihanan pöllösormuksen! En jotenkin osaa käyttää sormuksia kun mua ahdistaa että ne juuttuu sormeen kiinni :D Toi on onneksi semmosta joustavaa mallia!

Anopilta sain sit vielä pussillisen vaatteita, ja sieltä lemppariksi löytyi tommonen musta kolmiokuvioinen mekko. Voi olla että tuunaan tätä vielä jotenkin. Ehkä voisin muuten tehdä tosta topin ja hameen! Oisko ideaa? Mulla on nykyisin vaikeuksia kattoa etenkin raitakuvioisia vaatteita, johtuen varmaankin tästä migreenitaipumuksesta. Toi kuvio noin isolla alueella aiheuttaa vähän samantyyppisiä ongelmia, samoiten todella ohutraitaiset vaatteet. Yhyy :( Huomasin muuten kans, etten oo pitkään aikaan tykänny oikein mistään laukuista. 

Mut mitä tykkäsitte löydöistä? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti