7.9.2014

First day of autumn


Hello hello! Eilen oli kiva lauantai, ja mun mielestä kans pitkästä aikaa aika kivat asukuvatkin :) Itse asukin oli kyllä niin mua kun olla ja voi ruutupaitoineen ja nahkalaukkuineen. Oon niin jumiutunu tohon laukkuun että ei oo tosikaan. Vaan mikäs siinä kun ulkonäkö miellyttää ja mukana voi raahata vähän isompaakin määrää omaisuutta kerralla.

Oltiin Saaran kans liikkeellä ja kuvien räpsimisen lisäks oli tietty tarkotus mennä taas testaan joku uus ravinteli. Mua on jo pidemmän aikaa kiinnostanu mennä tsekkaan Kehräsaaressa sijaitseva 931, ja kun pikkulinnut lauloi että paikan salaatitkin ois erittäin mainiot, suunnattiin sitten sinne.

Ja salaatti olikin yks parhaista Tampereelta tähän mennessä löytyneistä! Suosittelen käymään! Listalta löytyi savulohi-, halloumi-, paahtopaisti- ja sieni-papu-salaatti, joten jokaiselle syömärille löytynee joku kiva vaihtoehto. Plussapisteet vegaanivaihtoehdosta. Listalla on myös erilaisia leipiä, mut en niihin ehtiny sen kummemmin perehtyyn kun olin jo ton halloumisalaattini kimpussa. 9,90€ ei todellakaan ollu paha hinta tommosesta annoksesta. Tampereen salaattipaikkavinkkejä otetaan muuten mieluusti vastaan! 

Tuli kans kuvattua muutama taideteos, ja muutenkin kikkailtua ympäriinsä. Mun kesän to do -listalla on kans ollu käydä nauttiin joku juoma jollain noista Laukontorin paateista, ja sekin onnistuttiin toteuttaan eilen. Parempi myöhään kun ei millonkaan, ainakin keli oli ihan mahtavan kesäinen.

Loppuillasta päädyttiin meille pelaan Singstaria. No kuinka yllättävää että tekniikka ei jälleen pelannu yhtään. Kani oli onnistunu jotenkin luikerteleen tv-tason taakse ja jyrsiin pleikkarin johdon (mutta koska??). Löydettiin kyllä korvaava johto tilalle, mut arvattaen ohjain ei suostunu yhteistyöhön ja koko homma kaatu lopulta siihen että mikeistä oli patterit loppu ja tästä huushollista ei löytyny yhtään toimivaa AA-patteria tilalle. Pienenä vittuiluna otin kylläkin sen että löysin sekä iskemättömän paketin että sekalaisen seurakunnan muita AAA-paristoja. Eli se siitä naapureitten riemastuttamisesta.

Ja tekniikasta puheenollen, oon täysin kyllästyny tohon mun kameran runkoon. Tarkennusongelmia alkaa olla joka putkella kuvattaessa, joten vian on pakko olla rungossa. Asukuvista puolet oli hirveetä blurria, vaikka nostin aukon 3.5:een... Katotaanpa miten tässä hommassa käy, uus kamera ois kyllä niin tervetullut tähän talouteen. Mua ei enää huvita kuvailla yhtään mitään kun sadasta ruudusta löytyy ehkä 5 onnistunutta :(

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti