17.12.2013

Weekend chillaxing

Viikonloppu meni taas rennoissa merkeissä. Joulu kaupan alalla ei todellakaan oo mitään maailman rentouttavinta puuhaa, joten viikonloppuna yritin ottaa mahdollisimman rennosti.

Sunnuntai oli kuitenkin työpäivä, ja tommoset releet nappasin aamulla ylle.

Perjantaina kotiutui mun Ebaysta tilaama glitterihanuus. Oon nykyisin tosi tarkka siitä, mihin rahani käytän, ja olin jo kauan sitten suunnitellu ostavani uv:ksi jonkun pitkähihaisen glitterunelma-mekon jota vois muutenkin käyttää viihteellä. No, kiitos kiinalaisten kokojen tää on mulle lähinnä neule, joten uusiks menee mekkotilailut! Onneks tää on kuitenkin tosi ihana myös neuleena :) Matsku on todella kivaa, paksua ja venyvää.

Viikonloppu vierähti lempparitossut jalassa.

Ja kynttilöitä paloi. Yritän tuhota näitä mahdollisimman paljon ennen muuttoa.

Suosin kausiruokaa, ja hevi-tiskillä käännyn usein tarjousten puoleen. Melkein kilo klementiinejä irtos eurolla ja voisin syödä näitä varmaan kilon päivässä.

Uusi biisi pääsi viikonloppuna myös tulille. Tai no, kuinka uutta toi Vivaldi nyt sitten onkaan.

Pulmukin sai ruokaa :)

Yks parhaita rentoilujuttuja on kans vesipiippu. Ja vielä appelsiinimakukivillä ♥. Suosittelen kokeileen!

Erinäköset neuletakit on kyllä mun juttu näin talvisin. Tässä päällä ihana jenkkilippuneule :)

Tämmöstä täällä, kuinkas teidän viikonloppu sujui? :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti