14.12.2013

Your machine is learning our ways

Tää on just niin mun tuuria. Heti kun olin ihan mielissään palaamassa bloggailun pariin, mun kone hajoaa atomeiksi. Arvatkaapa kuinka paljon ärsyttää!

No, onneks on rakas pöytäkone vuodelta 2004. Mulla meni tunti saada tää yks kuva tähän ja tää Bloggerin ikkuna auki, ettääää... :D Tilasin onneks Ebaysta tähän lisää muistia, et eiköhän tää tästä ens viikon aikana korjaannu :)


Toi otsikko oli jotain mitä Flickr mulle heitti, ja kuulosti jotenkin niin teemaan sopivalta. Siis voin kertoa että on niin lähellä etten laita jotain Mäkbookkia tuleen ittelleni Verkkokaupasta, mut pakko nyt yrittää malttaa mielensä. Telkkari pitäis hankkia ja puhelin lagailee omiaan, joten tää koneen lahoaminen tuli taas surkeimpaan saumaan ikinä :D No, onneks Verkkiksen sivu ei jaksa latautua, muuten vois olla omena jo matkalla.

Nin, noi kuvat on eiliseltä ja vaikka puhelin lagaakin, niin yllättävän hyviä fotoja saa tolla etukamerallakin! Tukka oli pakko suoristaa, koska tein sen virheen et menin märillä hiuksilla nukkuun ja kaikkihan sen tietää et siitä ei seuraa muuta kuin räjähtänyt pelle hermanni -look seuraavalle aamulle. Jaksoin kans laittaa rajaukset silmiin, joka on nykyään työaamuina ollu jotenkin ylitsepääsemättömän vaikea suoritus.

Ignooratkaa taustalla oleva siivo, ollaan nimittäin just muuttamassa uuteen kämppään :)

Mut ihanaa viikonloppua kaikille, palaillaan todnäk taas huomenna asiaan :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti