6.1.2014

Tötterö

Parit viime päivät oon viihtyny lempikampauksessani tötterössä.

Koska ei tota oikein nutturaksikaan voi kutsua. Mutta minä tykkään, joka on kai pääasia (hehheh). Oon kans viihtynyt toi viininpunainen ruutupaita päällä viime aikoina. Ja töissä oon ollut luvattoman paljon, eli koko ajan. Oon muuten kans rakastunu mun luonnonharjaan, jonka löysin muutossa. Hittoon Tangle Teezerit :D

En malta odottaa et ens viikonloppuna oleva kakspäiväinen inventaari on ohi ja saan taas sunnuntait vapaaksi ja hukassa olleen elämäni takaisin alennusmyyntien loppumisen myötä. Nää viime viikot ei oo ollu mitään herkkua alennusmyyntien ja inventaarin takia, koska osastonhoitajien inventaari alkoi jo ajat sitten, eikä loppua näy.

Myös jänis on väsynyt. Tommoset söpöt pikku tassut kurkistaa hyvin usein sohvan alta.

Mut joo, töihin käy taas mun tie. Meen viritteleen jonkinnäköstä tötteröä koska en jaksa tehdä tukalle taaskaan mitään. Mua myös ärsyttää et mun Hello Kitty -vaaka ei enää toimi, eikä toiminu sen seuraajakaan. Tänään on parempi löytyä toimiva yksilö tai menetän malttini.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti