28.2.2014

Oops! I did some shopping

Hyvää huomenta! Kuvailin teille vähän viimeaikaisia ostoksia. Oon pyrkiny välttään jo pidemmän aikaa turhan romun keräämistä, mut aina välillä on kiva piristää itseään jollain ei-niin-tarpeellisella.

Pöllölompakko löytyi Ebaysta. Oon yrittäny jo pidemmän aikaa metsästää uutta lompakkoa vanhan kulahtaneen tilalle, ja tämmönen korvaaja sit lopulta löytyi.

Ja koska oon jo vuoden verran kuljettanu mukanani yleensä lompakon sijasta vaan korttikoteloa, hommasin tommosen ihanan minilompakon Ebaysta myös. Tää on tällä hetkellä käytössä :) Eiffel-torni löytyi koristeeksi omista arkistoista.

Kyllästyin kans yks päivä katteleen olkkarin ikkunalaudalla pyöriviä johtoja ja latureita, ja hommasin niille ton ihanan laatikon. Mulla on noi saman sarjan isommat versiot siis vaatesäilytyslaatikkoina, jos joku muistaa :)

Mulla taitaa olla joku fiksaatio säilytyslaatikoihin ja -purkkeihin. Kaikelle roinalle pitää olla joku oma kiva säilytyspaikkansa. Tää purkki löytyi myös töistä, ja pienten virheiden takia myös tosi edullisesti, ja ajattelin sijoittaa sen kylppäriin.

Ebaysta löytyi myös (taas) yks pöllökoru, joka on tommosta avautuvaa mallia. Pitääpä muuten metsästää mun jättipöllöstä hopeinen versio, sille ois todellakin käyttöä.

Yleensä en alusvaatteita esittele blogissa, mut näitten kohdalla on pakko tehdä poikkeus. Ebaysta löytyi reilulla kympillä tommonen 6kpl setti (violetit puuttuu). Ja nää on ehkä parhaita mitä mulla on ikinä ollut! Eikä maksanu oikeesti mitään! Ja tossa oli just sopivasti tarpeelliset 3 perusväriä ja 3 vähän pirteempää väriä.

Loput jutut ei sit ookaan ostoksia, mut muuten vaan kivoja juttuja.

Sain ystävänpäivänä neilikoita. Tää kuva näytti paremmalta koneella, Flickr tai Blogger teki taas jotain temppuja.


Ja tietysti vielä päivän Pulmu ruokapaikallaan :) Pulmu on oppinu rummuttaan ruokakuppia kun se alkaa tyhjeneen, tosi ovelaa, jänis, tosi ovelaa :D Pulska sai myös juomakupin ruokakupin viereen, koska jostain syystä sen pullo ei toimi enää. Lisää koiramaisia ominaisuuksia. (Kaveri istuu tällä hetkellä ilmanpuhdistimen päällä btw...)

Semmosia uutuuksia ja vanhuuksia täällä :) Oon ollu jotenkin tosi fiiliksissä kamerasta taas todella pitkästä aikaa, toivottavasti se välittyy myös sinne ruudun toiselle puolelle. Sillon kun pidin bloggailusta taukoa ei jotenkin tullu edes kuvattua, ja nekin vähät kuvat jäi koneelle roikkuun ilman minkäänlaista huomiota. Jotenkin tää blogi on mulle ainoa paikka, johon näitä kuvia purkaa.

Translation:

I did some shopping on Ebay and at work, nothing much because I'm trying to avoid buying useless stuff. I also got flowers on Valentine's. Also, I've really been into photography lately, probably because I started blogging again :) 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti