24.3.2014

Minnie Mouse Adventure


Tänään sain omasta mielestäni aika hauskan idean päivän asuksi. Halusin ehdottomasti laittaa ton inkkarihameen alaosaksi ja etsiessäni mustaa yläosaa löysinkin sitten kädestäni ton Minni-topin. Ja siitä se idea sitten lähti. Ja oon ollu viime päivät ihan jumiutunu tohon vanhaan kirppislöytööni, turkoosiin leopardipaitaan, joten se kruunas ton väripläjäyksen aika kivasti. 

Mistä tietää et kevät on tullut jäädäkseen? Mun tekee mieli käyttää kaikkee turkoosia, mintunvihreetä ja limenvihreetä. Nää värit on ollu mun lemppareita jo vuosien ajan ja palaan niihin aina uudelleen. Tällä viikolla oon käyttänyt joka päivä turkoosia huivia, lakannu kynteni turkoosiksi ja käyttäny tuota leopardipaitaa. Töissä oon ihastellut limenvihreitä tennareita ja mintunvihreitä asusteita.

Tänään mun mielestä kuvatkin onnistu poikkeuksellisen hyvin. Toi vastavalo vaan näyttää niin upeelta, musta tuntuu et näistä oikein huokuu ton ihanan nousevan auringon fiilis.

Mun on muuten ehdottomasti pakko hankkia Conssit jossain kesäisemmässä värissä, tuntuu et nää on taas mun tän kevään juttu. Ihanaa et huomenna on palkkapäivä, en muista koska oisin viimeks ollu näin köyhä näin pitkään. Toi 50 senttiä tilillä ei varsinaisesti lämmitä yhtään. Oon syöny oikeesti koko viikon pelkkää nuudelia ja hapankorppua, ja tällä hetkellä haaveilen ehkä eniten uunilohesta ja perunamuusista. Salaatista puhumattakaan.

Ai niin, tuli tossa yhtäkkiä näitä kuvia selaillessa mieleen, et musta on ihan varmaan joku vanha kuva missä mun tukka on melkeen samassa pisteessä kuin nykyään ja mulla on toi turkoosi leopardi päällä. No tämmönen löyty sit kesäkuulta 2009:

:DD ei oo paljon tyyli muuttunu vuosien saatossa. Eikä letti. Mut ehkä se on ihan positiivista et löytää ne omat juttunsa. Mulla on muuten hirveä ikävä tota mun ekaa omaa kämppää ja varsinkin noita turkooseja keittiönkaappeja. Tosta kämpästä on niin paljon kaikkia hyviä ja randomeja muistoja että ei oo tosikaan.

Mut hei, hyvää maanantaita kaikille, meikäläinen lähtee tallusteleen Instrumentariumiin uusien lasien ja arskojen toivossa. En nimittäin nää näillä enää mitään ja tälläkin hetkellä istun puolen metrin päässä tästä 32" näytöstä. Sen jälkeen täytyykin raahautua vielä soittotunnille ja orkesteriin :)

Translation:

Every spring I feel like wearing turquoise, lime green and mint green. I guess I should get a new pair of Converse to match my style. The last photo is of me in June 2009, I was so sure I had a picture of myself wearing the same sweater and having the same kind of hair as I have today, and I was right! Guess my style hasn't changed all that much during all these years.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti