25.3.2014

This is what I do

Viime viikolla oli aika kiva viikko töissä, ja räpsiessäni joitakin fiiliskuvia puhelimella tuli mieleen et täälläkin vois jotakuta kiinnostaa mitä mää työkseni teen :)

Eli oon siis myymälässä osastonhoitajana, ja mulle kuuluu pukeutuminen ja kertakäyttöastiat, säilöntä yms. Tilaan siis tavaraa osastoille, hinnottelen, hyllytän ja järjestän. Suuri osa päivässä kuluu tavaroitten purkamiseen ja niitten nosteluun parin metrin korkeuteen, sekä asiakkaitten jälkien siivoamiseen (...). Viime viikolla pakkasin talviasusteita pois ja tilalle tuli kesäkamppeet, tossa ylempänä mun järkkäämä huiviseinä uusine pirteine kesähuiveineen :) Meillä myydään siis suurimmaksi osaksi omia merkkejä, joita sit Anttilat sun muut mestat tilaa meiltä.

Talvipipojen ja hanskojen tilalle laitoin kesäkengät.

Mulla on (yllättäen) noi pitsiset kengät kummassakin värissä.

Tän kuvan suosituimmat kengät on noi tähtikengät, joita saa hyllyttää joka päivä. Mulla on vähän alkanu hermo meneen tähän tähtibuumiin, eikö nääkin ollu muodissa jo joskus 3 vuotta sitten? Miten tää on yhtäkkiä räjähtäny ihan käsiin?

Toi servettihylly kuulu kans viime viikon hommiin, do you smell a theme? Mää oon niin ylivisuaalinen ihminen, et kaikki pitää laittaa aina värijärjestykseen :')

Tuli kans tähtikynttilää.

Ja aivan ihania tähtimukeja! Tykkään kyl näistä tähtijutuista, mut liika on aina liikaa.

Tämmöstä mää siis teen. Tykkään kyllä hirveesti mun duunista. Totta kai välillä on päiviä että ei jaksa, väsyttää ja ei oo mitään järkevää tekemistä, mutta kyllä tästä silti jotenkin nauttii kun saa hyvin pitkälti olla oman ittensä pomo, mutta kuitenkin pitää pitää huoli et kaikki hommat on tehty ja on siistiä. Tykkään aina eniten näistä muutosprojekteista ja uusien juttujen suunnittelusta.

Miltäs näytti teidän silmään? :)

Translation:

This is where I work and what I got done last week. I guess the bottom line is, that I really like my job :)

2 kommenttia :

  1. ooh! Mikä kauppa? Näkyi muutamat kengät, jotka voisin huolia :)

    VastaaPoista