5.8.2014

Just a Sunday

Heimoi taas :) Tän postauksen piti tulla jo sunnuntaina, mut olin vaan liian väsyny. Suurin osa tätä vuotta on ollu yhtä univelkaa, jota aloin ottaa kiinni viime viikonloppuna mut aika loppu kesken ja olin maanantaina töissä yks zombi :D Mut haudassa sitten, niinku äitini motto kuuluu!

Viikonlopun hiihtelin lempishortseissani valkosissa virkatuissa semmosissa, jotka on mun kaapissa jo muutaman vuoden majaillu.

Paitana toimi niinkin eksoottinen yksilö, kuin poikaystäväni tuunaama vanha Kiss-paita. Aika jees, ja täytti paikan mun kaapista puuttuvalle mustalle löysälle topille. Jollasen löysin kylläkin eilen Lidlistä! Kengät on töistä muutamalla markalla hankitut kesätöppöset, joista lähti nauhat jo ennen kassaa (tarkoituksella).

Mut joo, tämmöstä kesähelppoo mun päältä on löytyny nää tän kesän lämpimät päivät. Shortsit ja löysät topit/t-paidat on ollu ystäviä.

Päätin kans sunnuntaina herkutella kun kerrankin oli sille aikaa. Tajuttiin kans ettei oltu miljoonaan vuoteen tehty mitään yhteistä ruokaa, joten päätettiin tehdä tortilloja. Toinen vaihtoehto on yleensä meidän tapauksessa pizza, koska ollaan kummatkin ihan päinvastasia syömäreitä.

Mansikkalaatikko tais tältäkin vuodelta jäädä hankkimatta, kun on ollu taas vähän hektistä, mut onneks tuoreita mansikoita saa kaupankin hyllyltä. Kaveriks viimenen raakasuklaapala, ja superkaakaoks nimeämäni juoma, josta löytyy raakakaakaoo & soijamaitoo. Mulla on todella ihmeellisiä mieltymyksiä nykyään. Saa nähdä mihin suuntaan tää ruokavalio tästä taas kehittyy, toivottavasti parempaan ettei tarvi ihan ilmalla elää niinku se ihme real life Barbie.

Lookbook ei anna mun ladata tätä kuvaa. Laitoin jo vihaista viestiä vaikka olinkin eka kahden vaiheilla postaanko koko asua vai en. Mut sit toisaalta, why fucking not? Se on kuitenkin niin kätevä henkilökohtainen asupäiväkirja, johon aina välillä palaan tsekkaileen miltä oon millonkin näyttäny ja mitä asuja on jo ollu päällä.

Mut semmosta, mulla ois miljoona ja yks postausideaa pääkopassa, mut mistäpä sitä takois taas aikaa kellotauluun. Tiedän, aina sama virsi, mut näin tää homma vaan pyörii. Nyt lähden tyhjään toista pesukoneellista ja laitan kolmannen pyöriin. Vaatevyöry oli nimittäin melkonen kun avasin kaapin, jossa likapyykkikoppa sijaitsee.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti